22.10.2010

ben bi intihar haberi duydum


okulda ve oturdum düşündüm ki, intihar edicek olsam mektubuma ne yazardım.hakikatten düşündüm bunu.
büyük ihtimal şöyle şeyler beklenir: kimse kendini suçlamasın,ali(atıyorum) sen de suçlama sevgilim ölene kadar hep seni seveceğim dedim ve sözümü tuttum.
yooğ adamım yanıldın,gayette suçla. durup dururken atlamıyorum ben aşağı. ders al bazı şeylerden.
ama kesin şöyle yazardım ben olsam: ali, ayrı kalalım bakalım nasıl olucak dedin sevgilim al işte bok yoluna düştük. bi daha bi kıza yapma e mi. ha yavrum benim. diğer herkes benim üzerimdeki etkilerinizi düşünün - evet sen dahil bugün beni görünce selam vermeyen bakkal ömer amca -  anne sen de ağlayıp durma zaten beni hiç sevmezdin. artık rahatlıkla tüm sevgini diğer çocukların arasında paylaştırabilirsin.
şimdi bi de şöyle bi düşünce oluşucak böyle diyince: ah guzum buluğ çağı işte bak nelere takılmış da kıyıvermiş kendi canına saf kafasıyla
çıldırırdım ben biri benim mektubuma böyle yorumlar yapsa. ben belli bi seviyeyi aşmışım ki depresyonda canıma kıyıyorum. büyük ihtimal geleceğimi etkileyecek bi seviye ki bu, ben de geleceğimden vazgeçiyorum. daha neyin peşindesin a gadın? he gadın anam?

depresyonda esra ceyhan kaşlarına faça attırabilir.
mesela.

1 yorum:

julia dedi ki...

o resim ne yahu.